Busemehmetbora Minnakkk 7 kg bebegım valla bıkac krz fazla yaptı sanırım bılmıyorumkı belkıde ben baglayamadım ılerleyen gunlerde gorucez🙃
Minnakkk Busemehmetbora benim ki de 7,kilo daha hiç ıslanmadı ama kakayı sırtından cok cıkartıyor cok puskurterek yaotıgı için 😀
Busemehmetbora Ya evet çiş degıl kaka artık çişi kakayı bıle karıstırdım😂 kakayı cıkartmaması lazım ama sızcede problem yok mu 🥺
Minnakkk Busemehmetbora yani eger kucagımda emiyor sa yan yatıısndan ve kakayı puskurterek yapmasından sırtından cıkıyor bez bombos ama niyeyse arkaya kacıyor nasıl oluyor bende anlamıs değilim 😀
Busemehmetbora Perfect_woman 7-14 kg 4 numara sizde 5 almıssınız valla bugun de çiş çıkmıs bı bez bulamadım cıldırcam artık
Minnakkk Busemehmetbora çiş sorunu hic yasamadım ben kaka oyle olunca cıkıyor diger turlu cıkmıyor test ettim 🙈
Busemehmetbora Minnakkk valla ne guzel ya ben baglamıyorum yada cocuk cok hareketlı bez mı kayıyor anlamadım yada erkenmı baglıyorum 18.30 da baglıyorık sabah 20.00 e kadar fazlamı oluyor?
Minnakkk Busemehmetbora bence cok cok fazla o kadar durması ben gece yatmadan once 10 gibi baglarım sabah ta 8 gibi daha uyanır uyanmaz değiştiririm
Ozgekutay Busemehmetbora çok çok fazla duruyor bezde bebeğiniz. 15 saat çok fazla. Gece uykusuna geçmeden hemen önce değiştirirseniz belki şikayetinize faydası okuruz Bir de süreyi azaltıp deneyin derim.
Littlebird Glysrcn aldığın fiyata bağlı. Ben stok yapmıştım indirimde 96 adet 90 tl almıştım 1 tlden düşük geliyor
Glysrcn Littlebird işte ben de onu söylemek istedim aslında. Son zamanlardan sonra tanesi en ucuz kaça geliyor bilmiyorum.mesela tanesi 2,25 e geliyordu migrosta ama daha ucuza alanlar da olmuş
Nazoo_00 Ben trendyoldan alıyorum, indirimde gördükçe alıyorum, pure softu 1.60a almistim en son, başka beze geçemiyorum, yumuşacık ve kuru tuyuyor
thecamellia Glysrcn normalde sleepy kullanıyoruz ama eşim indirim görünce geçen a101 den molfix ve sleepy 4 numara 100 lü bezleri 120 liraya almış bi bakın isterseniz
Busemehmetbora Ozgekutay bebegım 3 aylık oldugu ıcın uyanıklık suresı az gece uykusundan once baglıyorum yanı ama evet uzun sure oluyor sleepy de boyle bır sorun yasamamıstım bıra daha deneyımleyıp ona gecerım olmadı nasıl olsa hepsı artık pahalı 🥺