Bende memnunum 4 ay olacak kullanıyorum masaallah pısık olsa bıle 2 gunde gecırıyo maksimum. Ve yuzunde egzama var bebegımın dokuntulu ona kullandım hemen gecırdı ama o kadar az suruyorum kı yüz bolumu oldugu ıcın tereddutte kaldım ona ragmen azalttı diyebilirim