Bir çocuğu dünyaya getirdiysek ona da hakettiği gibi bakmak bizim görevimiz.unutmayinki çocuk doğmayı secmez siz dogurmayi tercih edersiniz ama bu bebek kazara olur ama isteyerek.eşim para yettirsin diye sabah işe gidiyor gece geliyor bazen aylarca sadece haftada 1 2 gün anca geliyor o da akşam 7de geliyor sabah ezaniyla geri dönüyor.ama söz konusu oğlumuz ve kızımızsa belki başka birşey desem sonra alsak olur mu hatun der ama oğlana bu lazım kızin maması bitti ya da bezi desem tamam hatun ne zamana kadar yeter tam bitmeden söyle alayım olur işten gelemem kız aç kalmasın bezsiz kalmasın der getirirde oglaninda eksiğini tedarik eder hemen.biz karı koca olarak herseyimizden vazgeçtik mecbur çocuklar eksik kalmasın diye. şükür bir şekilde çark dönüyor