Ceylankeles ee kavga etsek birbirimizi yesek ne olacak? Çocuk aç mı kalsın veya el kadar bebeye bez mi takılmasın. Pahalı mahalı mecbur alınıyor, ne kadar tartışsak birbirimizi yesek de sonuç değişmeyecek. Bunlar zaruri ihtiyaç. Onun için hiç o topa girmiyoruz, birbirimizi yıpratmanın manası yok sonuçta eninde sonunda bunlar alınacak. Ekonominin bu kadar kötü olmasının sebebi biz değiliz hadi onu geçtim ekonomiden etkilenecek olan bebeklerimiz olmamalı. Kaç tane insan tanıyorum bizzat, et kıyma almıyor aylardır bebeğine mama bez alıyor. Kendimizden kısabiliriz ama bence bebeklerimizden değil
İndirim buldukça alıyorum ben mama ve bez, kızıma kıyafet de aynı şekilde.