Uraz2021 ben 7 aylıkken gitmiştim mağazasına indirimde alayım diye orda bi alet vardı kız onunla ölçtü ayağını 17 numara daha dedi, kendi kendine adım atsın yürümeye başlasın öyle alın ayakkabıyı önceden almayın ki hem numara tam olsun hemde hangi modelle daha rahat yürücek onu anlarsınız dedi. O yüzden bekliyorum şimdi yürümeye başlamasını