ipekay33 ilk ayakkabısını amcası ve yengesi almıştı sağolsunlar attipas tı markası ve çok sevmiştik. Çok rahat kullandı. Sonra küçük gelmeye başlayınca da minipicco dan aldık bir tane yaza denk gelmişti yazlık ayakkabı onu da çok rahat kullandı. Ağır değildi ikisi de. Çok hafiflerdi. Tökezleme vs yaşamadılar.