aptamil alın derim ben bir sürü mama denedim deneme tahtası oldu bebeğim biraz da bilinçsizliğimden. aptamil içerik olarak anne sütüne en yakın mama. tüm sorduğum doktorlar onu önermişti gerçekten de çok farkı var. benim sütüm hiç yok sadece aptamil alıyor kızım gelişimi sağlığı çok şükür çok iyi