Lütfen kınamayım 😔 dün gece bebeğimi emzirirken uyuyakalmışım. Ağlamasıyla uyandım neredeyse boğuluyordu. Son 4 günde toplam 5 saat uyudum. Bir haftadır böyle ve sütüm gittikçe azaldı. Biliyorum ki uyuyamadığımdan. Mama öneriniz var mı bu gece ben uyusam da eşim bebeği beslese . Zaten sütüm olmadığı için memeden ayrılmıyor, damla damla da olsa yemeye çalışıyor. Hafif gazı olan mi bebek. Kabız yapmayacak mama ? 😏