Minti Ya tamam da süt olsun diye hergün iciyorlar günde 2 tane icen, 1 ay boyu içen bile duydum ve burda başkalarına öneriyorlar. Daha önce metpamid icen ve öneren de gördüm ben burda Allah aşkına süt olsun diye ilac mı icilir ya.. Ayrıca ben hanımefendiden cok önerene kızdım ilac sadece gerektiğinde icilmelidir. Hatta her bi yerimiz ağrıdığında her öksürükte icilmez bile o kadar kamu spotu var yani. Süt olsun diye icilmesi duyduğum en saçma sey. O kadar doğal yiyecek varken neden ilac icilsin. Ki süt yapması bile o ilacın yan etkisi faydası değil. Insanlar yanlış bilinclenmesin heveslenmesin diye gerçekleri söyledim.