Elifinannesi33 Ebrudrgt bana doktor dedi yeşil sarı olur önemli değil korkuyoruz biraz evet haklıyız da işte aslında az rahat olmamiz gerek strese girmemek gerek..sizin bebiş kaç aylık bu arada
Ebrudrgt Elifinannesi33 ama işte giriliyor strese canm ben rahat Bi insan degilm kotu bisey ama elimde degil 🤦♀️ 1 aylık canım seninki