Deletedmom896 1 aylık olduk 5 gun once. İnliyo evet. Uyumazkende inlediği oluyor. Tam uyyo yavrum 5 10 dkka sonra huzursuzlanıp gozunu acıyo sonra tekrar uyyo. Uzun sure uyudugu sayılıdır ya. Emmek desen keyfıne gore. Bazen 5 bazen 10 dakika. Kakamız yeşil oluyor arada boyle pütürlü gibi birazda uzuyor gbi sanki mukuslu mu deniyor ne ondan. İnsallah bşey yoktur doktorum takip et dedi ama. Valla kafama cok takıyorum herseyi. Bırsey goreyım post acıyorum dırek 🙁