GizemDmlSak Husumsu valla bizimki gecici degil malesef sukur organlarinda bisey yok dun kontrole gittik suanlik gelisimini takip ediyorlar bide ortapediye yonlendirdi persembe ortapediye gidicez insallah bisey cikmaz ordada bu hastalik vucutta leke olarak kalabilir ilerleyebilir organlara sicrayabilir sicrarsa gelisim geriligi yapar vs ama hic biseyde olmayabilirmis 😑😬
Husumsu GizemDmlSak ben bugün cildiyeye götürdüm doktor yok bişey dedi bişey olsa yönlendirirdi diye düşünüyorum, inşallah sizinki de önemli değildir ,bizim şuan 3 tane var inşallah bizimki de artmaz, benimki de 4 aylık bu arada
GizemDmlSak Husumsu umarim artmaz 5den fazla olmasi gerekiyor zaten 5den az olinca yonlendirmiyolar umarim artmaz sizinkide rabbim tum evlatlarimiza sifa versin insallah 🙏🙏
GizemDmlSak BMA umarim gecicidir ben 3 cocuk doktoruna goturdum anlamiyo onlar cildiyeye goturdum o norolojiye yonlendirdi bilgin olsun 5den fazlaysa sende gotur istersen 😢
Gulsen96 Benim oglumdada boyle lekeler var.koyu renkli 2 tane..digeri karnindan bacagina kadar uzaniyor.toplam 7 8 tane var.bebekleriniz nasil oldu?
GizemDmlSak Gulsen96 aynı kızımda ki lekelerle biz kontrol altındayız leke dışında birseyimiz yok cok şükür hatta lekelerde azalmalar oldu
Gulsen96 GizemDmlSak cok sukur azalsin hic olmasin InsAllah.bunun icin tedavi falan yaptinizmi hic?ya krem falan surdunuzmu?kac tane var bebeginizde?cok soru sordum ama siz anlayin halimden
GizemDmlSak Gulsen96 simdi bu genetik hi hastalik tedevi yok malesef beyin mr i ve batin ultrason çekiliyor kardiyoloji göz ve ortapedi muayeneleri sonucunda organlara sicramadiysa skinti yok ama olmayacağı anlamına da gelmiyor ilerde olabilirmiş o yuzden senede 1 ayni kontroller tekrar yapiliyor ben ilk götürdüğümde 3 ayliktti ondan sonra gelisimini takip ettiler. İlk dogdugunda 1 tane vardi sonra muayeneye ilk götürdüğümde 17 taneydi su anda 9 tane falan var azaldi kendi kendine. Sormak istediğin varsa tabiki sorabilirsin sıkıntı yok
Gulsen96 GizemDmlSak insAllah bizimkide azalir.Allah cocuklarimizi korusun…oglumun 10 gundur yuzunde sislik var ama cok belirgin degil.bir yanagi diger yanagina gore daha sis gibi duruyor…korkuyorum belki bu hastalik etkilemisdir ne bileyim Allah korusun
GizemDmlSak Gulsen96 inşallah azalır 5 taneden fazlaysa yada boyutları büyükse bi nöroloji görsün şişlik hakkında bi bilgim yok belki disten falandır