Merhaba kizlar 3 ay 9 gunluk kizim var vucudunda kahverengi lekeler cikti cocuk norolojisine goturdum bugun lekeler tehlikeli olabiliyormus beyin mr i istedi eger beyindede varsa bulekelerden gelisim geriligi yapiyormus ayrica kardiyolojiye ve gozede sevk etti kalpe ve gozede sicrama yapiyormus bu lekeler ve tehlikeliymis cok sukur kalpte sorun cikmadi goz muayenemizi olcaz ve mr cekilcez demem oki eger sizin cocugunuzdada varsa bi an once goturun ihmal etmeyin