Tugba07eylul
4 aylık oğlum 3. Ayın ortasına kadar 7,8 kez değiştiriyordum. Daha emerken kakasını yapıyordu. Şimdi azaldı 4,5 kez değiştiriyorum. Bazen gaz çıkarırken az bişey yapıyor, belli devamı gelicek ama alerjik olduğu için hemen değiştiriyorum yoksa pişik oluyor.