Eda1990 Tazeeannelik ama alttan muayene etmedi etmedende yara olup olmadigi anlsr heralde ozelliklede sordum yoktur dedi
Muhammedd23 Eda1990 ilk başlar çok sızlıyordum hatta korkuyordum sonlarına doğru geçti sızlaması. İlk koydığumda çok sızlamıştım
Lavanta35_ Eda1990 bu tarz şeyler için narkoz verceklerini sanmam kaldıki narkoz iyi bişey değil zaten.. Ama bu konuda destek alabilrisiniz
Eda1990 Lavanta35_ ne gibi destek ben muayene olamiyorum korkuyorum bagiriyorum panik atak geciriyorum muyene olunca ne yapicam bilmem psikolog tedaviside ise yaramadi onceden vajinusmustum simdide muayene olamiyorum
Lavanta35_ Eda1990 bende psikolojik desteği kast etmiştim. Vallaha sen herşeyi denemişsin arkadaşım ne diyeyimki umarım biran önce şifa bulursun🌸
[silindi] Eda1990 bende fıtıl kullandım hıcbısy olmuyo merak etmeyın hava gelıyo demıssınz normal dogum yaptıysanız dogaldır 2 ay surdu benım rahım toparlanmam ☺️👋🏻