Kizlar 37 gunluk olduk doktor enfeksiyon var die fitil verdi fitili kullanmaya korkuyorum sökerde kanamam cok olur alttan muayeme olmak zorunda kalirim die korkuyorum birde rahim icinden hava geliyo gibi oluyo suan sanki orasi acik gbi hissediyorum yikarken sanki su kaciyo gibi ole hisseden warmi