Visnelivotka Minkpndam Diş geliyor tatlım Diş kaşıyıcısı varsa buzluğa koy soğuk olunca ver ağzına çok iyi geliyor dişe. benimki 3 aylıkken başlamıştı belirtiler, 2 ayda çıkartmıştı, ilk 2 dişini sonra peş peşe gelmeye başladı. 8 aylık 6 dişi var 😂
Minkpndam Visnelivotka babyjem elle takılan var amigurumi tahta var ama tam kavrayamıyor ağzına koyunca çıkıo sonra daha çok ağlıyor 😢
Visnelivotka Minkpndam Sulu diş kaşıyıcı daha iyi olurdu 😒 parmak diş fırçanız var mı bebek için olandan ? oda iyi geliyor.
Visnelivotka Minkpndam E bebekte felan var parmağınıza takıyorsunuz ucunda fırça var bebeğinizin dişlerini rahatlatıyor kaşıyorsunuz hemde dişlerini fırçalıyorsunuz çıktığı zaman
Minkpndam Gerçekten mi ahh şuan oturup ağlamak üzereyim bende niye bu kadar içli ağlıyor diodum k.v soruncada yok öle erken çıkmaz derdi 😪
Prensesbella Minkpndam canım on tarafa değil tam alt damağında üstüne bakacaksın eğer orası beyaz ise dış geliyor demektir ama beyazlık yoksa diste yoktur atak haftasındayız ondan ağlıyordur.
Deletedmom99886 Minkpndam çıkmış zaten yada ben mi yanlış görüyorum soldaki yere çay kaşığı ile vurur musunuz çıkmışsa ses öıkar
Demet_k Minkpndam yani diş olabilir ama hemen çıkarmı bilemem bu şekilde olup aylarca bekleyebilirsiniz. Kaç aylık