Minkpndam kızlar bebeğim çok ağlayan bir bebek değildi 3 gündür aşırııı ağlıyor hemde haykırarak sizce dişi şişmiş ağrısı mı var ben anlamıyorum şiştiğini vs 😪 salyası çok ve herşeyi ağzına götürüyor yapamayımca daha çok ağlıyor
Krtlmy Minkpndam olablir ayı dolduysa bi yerde görmüştüm doktor sadece diş patlayacağı zaman ağrı olmaz haftalar öncedende başlayabilir bu bi süreç diş çıkarma evresine girmiştir diyo yani belki bu hafta patlar belki 1 2 ay sonra huzursuzluk ara ara devam edecektir muhtemel başka sıkıntısı yoksa
Denizinannesiii16 Minkpndam aynı hatta benimkinin daha kabarık diş etleri şuan sürekli ağlıyor herşeyi ağzına götürmeye çalışıyor eli sürekli ağzında uykuları kötüleşti
Minkpndam Denizinannesiii16 evetttt salya akıyor uyumuyor gündüz hiç uyumuyor gece uyuyan bebekte gitti gecenin bir yarısı uyanıyor 🥲
Minkpndam 1ana1bebe ama şişmiş mi dil gelcek mi bilmiom ki hastaneye götürme durumumda yok az önce eşimin anneannesi vefat etti eşim 1 hafta yok 😪
1ana1bebe Minkpndam yok rahatsizlik varsa huysuzluk uyumama elleri surekli agzindaysa saclaribi baslarini yoluyorsa zaten ilac degil takviye Trendyol dan yada eczaneden alabilirsiniz, doktor yazmiyor, basiniz sag olsun bu arada 🌹
ASYA123- Minkpndam benimde kızım var 4.5aylikta ilk dişini çıkarttı.3ayliktan beri tetagil kullanıyorum 7ay2gunluk şuan 2.disi geldi.eczanede satılıyor bakın isterseniz.cok rahatlarsiniz.
Minkpndam ASYA123- anamı ağlattı bu atak 5 gün kaldı bitmesine bakalım değişcek mi ama bu son 3 gündür daha fena olmış