Asenaeylul Sakın mama vermekten korkma. Sütü bol olan anneler sürekli mamayı kötüler durur burda. Bu kafayı asla anlayabilmiş değilim. Eğer sütün yetmiyorsa, bebeğin emdikten sonra uyumuyorsa doymuyordur. Mama öcü değil kaka değil. Bunu önce burdaki bol sütlü anneler bir öğrensin artık. Sütü az olan insanlar bebeklerine ne içirecekler? Çorba mı yapsınlar? Hayret bir şey yaa. Benimde doğumdan sonra hemen sütüm gelmedi, mama verdim. Şimdi de gündüzleri anne sütü (çoğunlukla sağıyorum çünkü biberona alıştığından yavaş yavaş meme reddi yaşıyoruz) geceleri ise mama veriyorum. 2 saatte, ya da 2.5 saatte bir 90 cc içiyor 42 günlük oğlum. Sizin de sütünüz yetmiyorsa mama verin, mamadan korkmayın. Gazı olursa similac mama alın. (Gaz yapmadığı için ABD’de pazar lideri bi mama) E-bebekte ve internette satılıyor. İsterseniz eczacınız da sipariş edip getirtebiliyor, ama internette daha ucuz. Sütünün gelmesini istiyorsan tamamen bitkisel olan Lactamax kapsül al eczaneden bol bol süt yapar.