Asenaeylul ha birde ne olursunuz ağlama üzme kendini benim bebeğim de 2 aylık çok ağladım gece başlayıp ertesi gün akşama kadar ağladığımı biliyorum ama geçiyor sadece kabullen bundan sonra bebeğin var eskisi gibi olmıycak evet ama herşey düzelcek o sana muhtaç sana ihtiyacı var sadece onu düşün dimdik dur konuş onunla bol bol emzirirken sev okşa ben hiç istemedim başta geri alsalar verecektim tövbe ysrabbim nasıl bi psikoloji şimdi ölüyorum bitiyorum gözünün göbeğine bakıyorum valla ama oluruna bıraktım olursa olur olmazsa bu günlerde geçicek diyorum 🤷♀️