Birgaripyolcuyum merhaba canım bizde tam 18aylık olduk bugün😍oo komutları alıyor seni anlıyorsa her şey süper gidiyor demek yani aniden başlayacak biriktiriyor şu an öğrendiklerini kuzu,benim büyük oğlum öyle olmuştu dediğin gibiydi ve aniden güncelleme geldi çocuğa 20aylıkken başladı şarkılar konuşmalar,şimdi de 18aylık oldu oğlum o da anne baba dede bir iki şey daha diyor gerisi yok😅ama biliyorum ki beni anlıyor içim rahat sabırla bekliyorum 🥰