Birgaripyolcuyum 20 aylığız. Bizimkide klasik kelimeler söylüyor ; baba, geldi, gitti, aaaay, geldim, aba, teyze, abi, ham, kırkta bir anni der. Her şeyi anlıyor maşaAllah ama ağız içi de dolu konuluyor fakat anlaşılmıyor. Gıliga gıliga tarzı şeyler çıkartıyor. Komutları alır. Bazen iki kelime kullanır. Ben geldim, aaa gitti gibi. Bugün su şişesini getir oğlum dedim. Al, kat dedi.:) ŞİVEleri alıyorlar anne babadan :) bence konuşmak için zamamı var her bebek farklı elbette. Allah müsade ettiği zaman konuşurlar. :)