_mmom 2 aylıkken bebekleriniz kaç kgdı hanımlar? 6 buçuk kilo normal mi anne sütüyle beslenen bebek için
Cereninkuzusu3011 _mmom benim kızım 2 ay 17 günlük 6 buçuk kilo doktorumuz çok iyi dedi hatta bı tik fazla bıle dedi sadece anne sütü alıyor
Esraaltayyyyy Valla oğlum 22 aylık oldu sanki bu haliyle doğdu kilosunu falan hiç hatırlamıyorum keşke zamanında not alsaymışım.
Memfis- Aysenes gelişimi güzel en azından değil mi 🤩 minicik doğdu ama büyüyor 😃 boyu 55 cm sizin nasıldı acaba 46 cm doğmuştu
Aysenes Memfis- 45 cm doğdu oğlum şuan 18 aylık 11 kilo gelişimi iyi, zaten yaşıtlarını yakalıyolar hemen.☺️
TalentedMom Minnakprensannesi oğlum 2 yaşına girdi kilosu düşük 10 küsür bir türlü almıyor boya gidiyor genetik sanırım ben de eşim de oykeydik
Elf123 Minnakprensannesi sağolun üzülmeyin bebeğinizin bir yaş kilosuda normal kızlarım da o kilo civarındaydı bir yaşında oğlum fazla gidiyor şimdilik ilerde ne olur Allah bilir
Memfis- Aysenes doğru benim oğlum da çabuk toparladı maşallah 🧿Allah hepimizin evlatlarına sağlık versin 🥰
Minnakprensannesi Elf123 doğdupundan beri iştahsız bir bebek üzülmemek elde değil şuan 2 yaşında 11 kilo birde 2 aylık bebeğim bar oda abisi gibi olacak diye ödüm kopuyor
Elf123 Minnakprensannesi kan tahlillerine baktırdınız mı kan değerlerindeki düşükşük iştahsızlık yapıyor bir de her sabah aç karnına pekmez verin balık yagı hem bağışıklık hemde iştah için arı sütlü vitamin şurubu alıyordum probiyotik ve d vitamini kullanın etkisini göreceksiniz