Prensesimm3 Hastaneden çıktık annem ve kayınvalidem bebek acıkınca uyanır . Hastanede biberona alıştığı için beni de emmiyordu . Seni emsin biberonj da verme dedikleri için 3 saatte zorla besledim .Ertesi gün bebege ne yaptıysak uyanmadı , hastanede kan aldılar ağlamadı meğer sarılık tavan yapmış . Daha sonra kimseyi dinlemedim almasa da biberonla verdim sonra onu da almadı çay kaşığı ile verdim. Şırınga ile saatlerce sağdım yarım saatte bir , bir saatte bir zorla uyandırmadan ağzına tıktım. Kimseyi dinlemeyin .Mutlaka doysun. Sabaha hiçbir şeyi kalmaz eğer sürekli doyurursanız .Kussun siz yine verin.