Prensesimm3 öncelikle çok geçmiş olsun inşallah tezzz vakit sıkıntınız feraha kavuşur.
Tam olarak aynı sebepten değil ama benzer bir durumu biz de yaşadık.
Allah’ın izniyle bunun geçici olduğunu aklınızdan çıkarmayın ve kalbinizi rahat tutarak hareket etmeye çalışın.
Lohusa psikolojisi denen şeyi ben de tattım ve şuan söylenen şeylerin o psikolojiyle ne kadarı anlaşılabilir tartışılır, biliyorum, ama siz ne kadar rahat davranır hale gelirseniz işler o kadar kolaylaşır bundan emin olun..
Geri kalan önerileri arkadaşlar yazmış zaten, çıplak ayağının topuğuna minik minik vurmak, altını açıp ıslak mendil dokundurmak(soğuk soğuk değince irkilip uyaniyorlar) vsvs.. inşallah sütünü içer de kurtulur bebiş sariliktan hemencecik
🥰