Benim kızıma doktoru 2aylıkken egzama teshisi koydu losyon ve jel önerdi . her gun nemlendiriyorum cildi hemen kuruyo yoksa. Juvera adlı markanın losyonunu kullanıyorum ayrica vücut jeli var onuda banyoda vucuduna kullanıyorum pamuk gibi yapıyo baska bi doktora götürdüğümzde o bile ellerim oamuk gbi oldu ne kullaniyosunuz diye sormustu cok sükür ne kuruluk ne kızarıklk var 7aylık olduk nerdeyse hala kullanıyoruz cok memnunuz…😊