Evet bir de acıtmıyor diyenlere hayret ediyorum. Kağıt kesiğinin üstüne yanık ekleniyor gibi çok ince sinir bozucu bir acı. Ay sonu 2. Seansım var bakalım aynı acı olacak mı. Bu arada benim alex. Kremsiz devam ediyorum çünkü kremi çok önermediklerini, kıl köklerine olumsuz etki olabileceğini söylediler. 3. Seanstan sonra azalıyormuş acı.