Bozzzzy hayır canım acı azalmıyor. Çünkü her seansta kıl azalıyır evet ama bir sonraki seansta derece yükseliyor. Bende ilk seansta öldüm resmen ağzımı dişimle sıkmaktan göbeğimi cimciklemekten morardı. İkinci seansta kıllarımın yarısı yoktu iyi en azından yarım acır diye düşündüm daha fazla acı çektim. Maalesef. Çünkü dereceyi kademeli yükseltiyorlar. Bu ay üçüncü seansım şimdiden kara kara düşünüyorum