Kucukkuba gerçekten benim kızım çok uysal aşırı sakin ve pozitif bir çocuktu yemek saati uyku saati bunlar hep düzenliydi bazen diyorum acaba nazara mı geldi🤦♀️ Çünkü herkes ay hiç ağlamıyor ay çok uysal daha bir sürü şey… şu son 2 haftadır beni mahvetti durduk yere oyuncaklarına sinirlenip ağlıyor😂 yumurta geometrik bultaklar var onu takamadığı zaman deliriyor resmen kendini yere atıyor 🤣🤣 taktığı zamanda çocuğa bir rahatlama geliyor gülüyor mutlu oluyor başardığı için😂