Alyaveannesi1 asıl cekilmesi gereken 40 gün sonrasidır canim okudum herkes farkli bisey demis ama ihmale gelmez soyliyim. Biz tam 49 gunluk kontrolünde farkettik cift bez kullandik 1 ay ama gelisim geriliği oldugu için 3 aydir palvik bandaj takılı suan son 12 gün insallah ama duzelmezse alçı 😶 Tek doktorda kalma derim cunku cok zor dönemler.