Kızlar bugün 1 ay 1 günlük olduk kalça ultrasonu çektirdik beklediğimiz gibi değil dediler öbür aya bir daha çekelim dediler doktora sordum ufak diye mi neden falan diye yok dedi sadece olması gereken sonuçlar değil düzelir bidahaki aya birdaha çekeriz dedi çift bez kullanıyorlar diye duymuştum dedim pek faydası yok ama sen bilirsin dedi kundak yapma dedi bende bebeğimi sarmıştım böyle yapma bacak arası açık olcak dedi bende eve gelince taktım çift bez yaptım kızlar düzelir mi acaba orada bir kadın çok erkek getirmişsin net belli olmaz ki dedi bana 😔😔