anataraf1leoparbenim kapıda ödemeli almışsınız bu çok iyi kargonun size ulaşması için belli bi süre var örneğin 3-5-7 gün içinde gelir diyor.Bu süre aşmış ve satıcı ilgilenmemiş bile hangi hakla ne işlemi başlatacakmış utanmadan bide.Ben olsam böyle bi kargo istediğim zamanda gelmezse daha sonra geldiğinde iade ederim umrumda olmaz hiç bi işlemde başlatamazlar çünkü haksız olan onlar