Kaganseda Anneyimm2 yok iyi şimdi sabaha kadar basında bekledim atesi olurmu bısey olurmu diye bısey olmadı çok şükür ki
Nuray23 Kaganseda bence aşının etkisindedir. Uyku yapar asi. Yorgun düşüyor vücutlari bacak ağrısı filan olmuştur. Bırak uyusun bugün dinlensin. Ara ara besle yine uyumak isterse uyusun yarına hiç birşeyi kalmaz.
dwoz Kaganseda valla hic sormayın ya bende bılmıyodum yeni ogrendım atak haftasında oldugunu bitmiyor bu ataklar
ASYA123- Kaganseda bizimkinde de kusma ve husursuzluk olmuştu.3gun sürdü geçti sonrası..bu süreçte sağlık ocağindaki hemşire ile sürekli irtibat halindeydim.3gunu geçerse getirin demişti