Merhaba bebegim 6.ay asısı oldu. Ve ası olduktan sonra surekli uyku halinde uyandırıp oyun oynuyorum oynarken bile uyukluyor emmek istiyor emerek uyumak istiyor. Daha sonra biraz zaman gectıkten sonra mama verdim ve bitirdikten sonra agzından burnundan fışkırarak kustu ilk defa. Boğuluyordu kusarken ters cevırdım sırtına vurdum kendıne geldı. Sonra gülüyor vs keyfi yerinde ama sürekli uyukluyor hiç böyle yapmazdı. Aşının etkisinden olabilir mi?