Sumoo gns_123 ahh demek benm durumumu yaşayan var , uyuması nasıl peki benmki hiç uyumuo neden hiç anlamıyorum
gns_123 Sumoo normalde 2 aylik.bebek 16 18 saat uyur bizimki gece uykusu bölük bölük dalmada sorunlu 9 saat anca.oluyor gunduz yarim saat uyur acar gözünü oyle oyle
Citlenbigim22 Sumoo valla ben aşırı hurma yiyorum hergün yarım ekmekte olsa helva ekmek yiyorum e- bebeğin promalt içeceği var hergun gece yatmadan ondan içiyorum halen her aglamasında dayıyorum memeyi 🤗 bol sütler diliyorum
Citlenbigim22 Sumoo her emzirme sonrası yarım litre içiyorum hamileyken bir alıştım suya çok şükür içiyorum şimdi
gns_123 Gunde 5 litre su cok fazla yazmis hanimefendi asiri zararli fazlasi. Doktorum demisti sakin 3 4 litreden fazla icme diye. Bende e bebek ten malt icecek ve humana cayi kullanıyorum tavsiye ederm
Citlenbigim22 gns_123 Doktora hiç sormadım zaten hamilelikte alıştım şimdi istemsizce her emzirme sonrası içiyorum
Sumoo Citlenbigim22 Yaa valla iyi deil fazlası diye biliyorum, azaltın biraz inşallah benmde bol sütüm olur yaa
Citlenbigim22 Sumoo doğrudur bilmiyordum azaltmaya çalışıyım ama sanki kendim az içiyormuşum gibi geliyor aşırı susuyorum bu kadar su içmeme rağmen eşim benle dalga geçiyor balina gibi bi seferde tonlarca su iç diye🤣🤣
Sumoo Citlenbigim22 👍benim almış başını gidiyor nasıl zayiflicam bilmiyorum , sezeryan bide göbek duruyor nasıl gidecek o gobek yaa