yookkdahaneler thickener cok az kullaniliyor. Yani 5 gram falan katiliyor sanırım bir biberona.icinde minik bir olcek var. Obir biberon icin uzerindeki yazan gibi kullanma cok kati olur demisti bizim doktor. Ama uzun zaman oldu tabi ben kullanalı. Birde thickener sadece mamaya degil anne sutune, corbaya herseye katilabilir