yookkdahaneler Kızlar reflü için mama değiştirmeyi düşündüm ama bu mama 135 gram 147 ₺ diyor çok çok pahalı değil mi ? Bunun yanında birde normal mama mı alacağım bebelac bilgisi olan varsa sevinirim lütfen
Kardeminannesi yookkdahaneler merhaba canım ben bir aydır ne Bebelac thickener nede başka marka AR mama bulamadim bebeğimde sürekli kusuyor reflü olduğu için bu yüzden de uykuları berbat. Post açmıştım ama netten alan var mı die. Bir kişi yazdı oda eczaneden alıyormuş. Biz Niğde’de ikamet ediyoruz şehirdeki tüm eczaneleri gezdik ama maalesef yok yok yok. Posta yazan bayan da normal mama ile karıştırıp veriyormuş sade çok yoğun oluyor demişti.
ikizlerinannesi2985 yookkdahaneler ben de thickener kullandım kızıma 5 ay. Geçen seneydi. Allahım ne kadar pahalanmış öyleee!!
Yildiz3324 yookkdahaneler ben yaklaşık 1 sene önce Bebelac thickenr kullandim.Norma olrak kullandığı mamaya 120 CC ye kadar 1 ölçekle karıştırıp verim ama çok zor bulunuyor bu yüzden 2 paket olarak siparis vermiştim ben
Badelikom1 yookkdahaneler ben kullandım normal mamanın içine tek ölçek olarak maalesef pahalı bir mama iki sene önce 75 tl alıyordum
Nureliff Merhaba kızımda da reflü var biz Bebelac Gold ar olan mamayı kullanuyoruz 400 gramı 95 lira eczanede bide Aptamil ar var oda 120 lira doktor yazmıştı mamayı ar olması gerekiyor sonunda
yookkdahaneler Nureliff az önce netten baktım 135 gramı 147 yazıyor canım ya net mi pahalı acaba biraz bilgi verir misin nasıl yapıyoruz mamayı sadece bu mamamı bide normal mi alıyoruz
Nazlican Nureliff Bir şey soracagım doktor yazmazsa alamıyor muyuz Bizde de reflü var 2 aylık bebeğim ama sadece Gaviscon ve kusma ilacı yazdı Mama ile alakalı bir şey demedi
Nureliff yookkdahaneler Evet canım internette pahalı biz eczaneden alıyoruz sadece o mamayı kullanıyorum tek biseyle karıştırmiyorum kutunun üzerinde ölçüsu vs yazıyor bebeğiniz kaç aylık kilosu vs ona göre ayarliyorsunuz ölçüyü
Nureliff yookkdahaneler Bize bir hafta anca yetiyor sadece mama içiyor kızım 2 aylık normal ar olmayan mamayla karıştırmak olablirmi bilmiyorum kusarmı diye denemedim hic
Incilara Kardeminannesi ya bizde nigdede oturuyoruz eşim buralı ben pek bilmiyorum kızıma hâlâ güzel ilgili bir çocuk doktoru bulamadım önerebilceginiz var mı acaba
Kardeminannesi yookkdahaneler evet canım 🥴 artık eczanenin birine söyledik sırf bizim için getirecek oda haftaya falan dedi. Bı şehirde acaba bizden başka reflü olan yokmu merak ettim
yookkdahaneler Kardeminannesi eşim bu gün araştıracak canım haber ederim sana da aaaaaaa valla hemşeri sevindim 😅
Kardeminannesi yookkdahaneler refluden kesin eminsen alıp kullanabilirsin canım doktorun yazdığı bişey değil. İlaçtan daha yararlı tabiki mama
Nazlican yookkdahaneler Valla afedersiniz kullanıyorum ama cocuk kabız olmasa dahi 3 günde bir tuvalet e çıkıyor ve aşırı gaz yaptı bizde Bende kullanmak istemiyorum ama kullanmazsam eğer reflüsü geçer mi onu bilemedim