Canım merhaba bende bu durumu 2 aylıkken fark ettim fizik tedavi dr götürdüm tortikolis dedi egzersiz önerdi 1 ay sonra usg istedi çektirdim birisi 8 ml birisi 7 ml idi. Çocuk doktoruma gösterdim sonucu tortikolis yok sadece fonksiyonel yatkınlık dedi 6 aydan sonra geçeceğini benim sadece sağa yatkın olduğu için soldan ilgilenmem gerektiğini söyledi . Sizde durum nasıl ?