SANANE_ONANE71 canım hayırlı geceler. Hakkını helal et beklettim şimdiye kadar. Ama maalesef ablam yürütü alt kat komşusunun kızı arada bir geldiğinde bebeği için istiyormuş. En son gelişinde de almışlar vermeden de taşınmışlar. Normalde ablam hiç kullanmadığı ve bizim bebekler de 2 yaşını geçtiği için pek önemsememiş. Tekrar tekrar özür diliyorum. Ablam da çok üzüldü ama gidip alamam dedi. Kusura bakma seni de heveslendirdim gerçekten üzgünüm 😞….