Bizde geçen hafta kovid atlattık bebeğim 5ay 25 günlüktü bizim de ateşimiz 39.2 gidiyordu doktoru ile telefonda hep irtibat halindeydik oda ısısı 21 23 olsun dedi üstüne ince giyidir dedi sonra düşmeyince ateşi acile götürdük orada da çorap giydirme dedi eller ayaklar vücudun klimasıdır dedi hemşire ateşi varken ayakları soğuk olur dedi çok zordu gerçekten rabbim hiç bir çocuğu şifasız bırakmasın size de geçmiş olsun rabbim şifa versin bu arada bize fitil yaradı calpol hiç bir işe yaramadı