duyguluanne Hanımlar merhaba covid pozitifim bugün öğrendim bebeğim de çok ateşlendi doktor onu da pozitif sayıyorum dedi calpol verdi ateşi bazen 39.2 kere çıkıyor şuan üstünde kısa kollu zıbın altında ince pijama ayağında incecik çorap var doktora sorsaydınız demeyin beni odaya almadılar eşimde sormamış benim de ilk bebeğim ben ince giydirdikçr bana kızıyorlar zaten hastayım bir de bunlara üzülüyorum yanlış mı yapıyorum kalın giyerse daha tehlikeli değil mi
Pericikk duyguluanne çok geçmiş olsun inşallah kolaylıkla atlatabilirsiniz. Bebeğinizin üstünü ince üst uzun kollu ince alt pijama ve ince çorap giydirebilirsiniz evin ısısını 22 lerde tutun ateşi yükseldikçe 3 saat aralıklarla 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz ılık banyo çok iyi gelir banyo suyuda 35 derece olabilir. Ilık ıslak bir bezle eklem yerlerini bileklerini anlını yüzünü ellerini silebilirsiniz su soğuk olmasın dikkat edin ılık olsun ve arada değiştirin. Kaç aylıktı bu arada bebeğiniz
Mircet duyguluanne ne kalın giydirmesi sadece zibinla bırakıyorum ben kızım ateşlenince 39 da ciddi bi ateş yani
Fasulye12 duyguluanne geçmiş olsun, çok da üşümeyeceği ama terletmeyecek şekilde giydirilebilir ki zaten öyle giydirmişşniz. Kaç aylık ? Ek gıdaya geçtiyse sıkça su içirmeyi de ihmal etmeyin . Size de geçmiş olsun 🤲🏻
Melishilal duyguluanne bızde 3 hafta once olduk canım 2,5 sylık suan bebegım zıbını ve ınce bır pıjama gıydır oda 22-24 derece arası olsun ve atesı ınmıyorsa eczaneden fıtıl al kesınlıkle düşmesi lazım hem cocuga yazık hemde ates cok tehlıkelı 🙏🏻 Bız boyle yaptım 4.gun kendıne geldı 👶🏻🍼🧡 Maskeyle emzir cok yaklasma yapabılırsen ÇOK GEÇMİŞ OLSUN 🙏🏻
Pericikk duyguluanne siz başkalarını dinlemeyin ince giydirin bol emzirin bol su verin ateşini sürekli kontrol edin ve bilinç kaybı, uzun uyuma, fışkırarak kusma, hızlı yada yavaş nefes alıp verme, vücudunda döküntü filan olursa acile götürün
Mircet duyguluanne biz geçen hafta covidtik doktor ateş düşmezse en az 25 dk ılık suda tütün demişti canım
duyguluanne Fasulye12 ek gıdaya geçti sık sık veriyorum ama şuan uyuyor baygın gibi sanki 39.1 oldu calpol verdiğimde de be yapacağımı bilmiyorum
duyguluanne Melishilal çok teşekkür ederim olmadı onu denicem herşeyi denicem düşmezse çok üzülüyorum
Minigimm1 duyguluanne ay kim kızıyorsa bakma sen onlara ya, biz hastaneye götürmüştük kızımı korona değil di ama ateşi yüksekti baya Üstünü komple çıkarmışlardi bi bezi kalmıştı, evde de zibini ve ince bir atletle beklettik hep ilacını da eksik etme canim çok geçmiş olsun bu arada
Neslihan-55 duyguluanne geçmiş olsun canım şuan bizde pozitifiz bebeğinde pozitif kesin benden geçti ona da bebeğin kaç aylık calpol bizde hiç işe yaramadı mecbur çay kaşığı ile dolven verdim ateşi düştü dolvenden önce acilde serum taktılar 5 ay 10 günlük bebeğim 3 gün hiç ateşi düşmedi 37 38 arasında oldu ateşi soğuk uygulama yaptım koltuk altı enselerine duş aldırdım sadece zıbınla yattı bacaklar ayaklar açık bugün 4.gun 2 gündür yutkunurken ağlıyordu boğazı yara olmuş doktora götürdük vitamin boğazı için ilaç falan devam ediyoruz ateşi suanlik yok
duyguluanne Neslihan-55 geçmiş olsun ben de düşmezse arkadaşların dediğini yapılan olmazsa başla doktora
Neslihan-55 Bebeğiniz 7 aylıkmış bence direk dolven verin hemen düşürüyor ateşini biz dolvende fayda bulduk diyebilirim
Prensescik Neslihan-55 2.5 yasinda kızıma kullandık ilk defa geçen ateslenince hemen fayda etti calpoldan daha iyiymiş calpolu 5.6 defa vereceğime bundan 3 defa verdim en azindan
Prensescik duyguluanne Bnmde kızım ateşlendi bı atlet altına pijama giydirdim öyle yatırdım ev 23.5 dereceydi hicde bişey olmadı üstünü giydirince ateşi daha çok cikiyodu bide ılık uygulama yaptim ateslendikce
Neslihan-55 Prensescik aynen çok haklısınız doktor 6 aydan öncesine fazla önermiyoruz dedi ama napim çok mecbur kaldım bebeğimi öyle sancılı görünce
Prensescik Neslihan-55 Ya öyle diyolar ama bn doktoruma sormuştum onu kontrolsüz verilmesin diye ay yaş siniri koyuyorlar demişti yani kontrollü verdikten sonra bı problem olmazmis ilacı
Melishilal duyguluanne canım benıımm hıc ugrasma ver fıtıl o da rahatlasın sende yazık mınıge hıc zararı yok bızler de fıtılle buyuduk cekınme