Poyrazc bexero her şekilde 3 doz, nimenrix bir yaşından sonra bir doz vuruyorlar. Bu arada Ufak bir bilgilendirme olarak, eğer yaptıracaksanız 20 şubattan önce yaptırmanızı tavsiye ederim. İmkanınız varsa. 20 Şubat itibariyle zam gelecekmiş. 2. Doz bexero yaptırdik bugün. 530 ödedik. Doktor ucundan yakaladınız dedi😀 Yoksa 830 ödeyecektik😊