Poyrazc eğer öyle söylediyse yaptırın.. Ya d a sorun şart mı falan diye. biz geçen sene yaptırdık, başta nimenrix e gerek yok bexsero yeterli demişti sonradan onu da yapalım dedi doktor. Biz de öyle yaptırmıştık 🤷🏻♀️ hatta bize sordu yapalım mı böyle böyle diye sonuçta maddiyat da var, yapamıyabilirdik 🙄