gocebebirbayan oğlum da 12-13 aylıktı başlattığımda. Tam hatırlamıyorum tabi de daha katı şeylerle başlamışımdır. Dediğiniz gibi köfte, tavuk, makarna, salatalık, havuç, elma, armut. Ama bu saydığım gıdalar milyon şekle girmiştir mıncıklamalarla ☺️ Ağzı burnu gözü saçı kaç kere yemekten sonra banyoya soktuğumu hatırlıyorum. Biraz zor ama keyifli boşverin. Sabrın sonu selamet 😁 bir de yapıyor musunuz bilmiyorum ama “biz sadece akşam yemeklerinde ailece bir arada olabiliyoruz” ailece oturun masaya. Önüne çatal, bıçak, kaşık, peçete hepsini koyun. Siz ne yapıyorsanız, nasıl yemek yiyorsanız sizden görüp hafızaya alıyor ve taklit ediyorlar. İnanır mısınız oğlum şuan bıçak kullanıyor, bu biraz da el becerisiyle de alakalıdır belki bilemiyorum. Ağzı, eli kirlendiğinde peçete ile siliyor “silmeye çalışıyor” yemeği bitince veya doyduğunda çatalını bıçağını peçetesini tabağının içine koyup bana uzatıyor 🤗 çok tatlı değil mi 🤩