gocebebirbayan geç bile kalmışsınız. Ek gıdaya geçtiğimizden beri hep kaşık elindedir. Sonlara doğru tabağı önüne koyarım kendi kaşıkla yemeğe başlar. Daha ilk tadımdan itibaren öyleydi. Tadımı bitti diyelim 3 gün kabağı verdim. Diğer Havuç tadımında da aynı kaşık olayını yapıp akşam yemeğinde biz yemek yerken parmak şeklinde buharda haşlanmış kavak koyardım 2 3 tane mama sandalyesine. Mıncıklar mıncıklar, oynar sonra da yere atardı 2 lokma ya yerdi ya yemezdi. 6. Aydan beri her akşam yemeğinde sofrada bize eşlik etsin diye hep mama sandalyesine koydum. Haşlanmış parmak gıdalar, bütün havuç, taze soğan, muz… Şimdi 9.5 aylık. Kahvaltısını neredeyse kendi yapıyor. Pankekini falan hep eline veriyorum. Omletini mama sandalyesine bölüp koyuyorum. Peyniri Domatesi yine aynı şekilde. Akşam yemeğinde de mesela bu akşam etli kereviz vardı. İri etleri, kerevizleri mama sandalyesinr koydum kendi yedi kalanı da ben küçük küçük bölüp kaşıkla yedirdim