ZmrNsa09 yapar ben sweatshirt satmıştım ordan kalın olduğu için baya büyük oldu paketi, üstlerin hepsini 1 desi olarak sabitlemişler çok saçma bir şekilde benden 10/15 lira bişe kesinti yapmışlardı ne kadar olduğunu tam hatırlamıyorum ama orda gözüken kategorinin desisinin üzerine çıkınca belli bir hesaplaması oluyormuş