Karanfil06 acıkmıyorum meyve falan yiyoruz kuru yemiş falan derken geçiyor 2 bebeyle yorulup kalıyorum zor yiyorum bazen acıktığımda oluyo acıkırsamda yemek arttıysa ısıtıyorum artmadıysada makarna yapıp yiyorum en kötü 4 yumurta kırıp oğlumla yiyorum yumurta canavarı kendisi birde tatlı çikolata bisküvi gibi bişeyler yersem açlık hissi olmuyo