1anne2bebek şahsen 3 yasında olan bir cocuk sizi anlayıp kendini anlatabilir o yüzden 3 yasında olandan baslamalısınız bence konusarak güzelce anlatarak hatta teonun kaka kitabı var. Sevimli dostların çişimiz kakamız tuvalete videoları var onları izletip okuyarak baslarsanız basarılı olursunuz. Benim kızım 16 aylıkken basladım 2 aydır egitimdeyiz yeni yeni kendisi söylemeye basladı. Ama altına yapmıyordu tutuyordu ben getirdigimde yapıyordu. Tuvalet egitiminden korkmayın bence het cocuk için farklıdır tabi ama bir gğn bile beklemeden 3 yasındakine baslayın o alısınca kücüğüne baslayın. Yazın rahat rahat gezersiniz 💃💃