DenizSerap ya benim kızım da neredeyse 30 aylık. Bazen bilerek değiştirmiyorum bezi hemen,rahatsız olur da söyler belki diye. Çiş yaptın mı annecim diyorum hayır diyo,kaka yapıyo mesela kaka yaptın mı diyorum ııh diyor. Hiç rahatsız olmuyor. Hiç tuvalete alışamayacakmış gibi geliyo bazen ama demek ki zamanı var. Yazın komple halıları malıları kaldırıp ortaya salmayı düşünüyorum bebemi. Belki yaza kadar söylemeye başlar.