seherr01 cnm yine sen bilirsin tabi ben mesela yaptırmadım Allah korusun bişe olsa doğuma kadar elimden bişe gelmiycek ve uzulcektim iyikide yaptirmamisim çok şükür sağlıklı doğdu ama dediğim gibi icinnde kalmasın diyorsan yaptırabilirsin uzun süre bebeği inceliyolar iç organları dahi hayrlı alın kucaginiza🥰